KURIRSKO PREUZIMANJE

Paketi mogu preći hiljade kilometara sofisticiranom globalnom mrežom DHL-a da bi stigli do svojih odredišta. DHL mreža čini sve što može kako bi osigurala da se paketi uvek isporuče na vreme, u odličnom i ispravnom stanju.

Pakovanje sadržaja sa brižnom pažnjom u odgovarajuće kutije pomaže da pošiljke budu sigurne i netaknute tokom transporta.

Dokumena, Rezervni delovi, Trgovački uzorci, Proizvodi i Robe

Sugerišemo da sve vrste Dokumenata i Proizvoda pakujete u standardne veličine: Koverte i Kutije: Koverte i Kutije – BOXes.

Promena ili Otkazivanje Preuzimanja

Da li može da se promeniti ili otkaže preuzimanje koje je naručeno putem Interneta?

Da, ali samo ako nije unutar zakazanog vremena preuzimanja.

Važno!

Ne možete promeniti ili otkazati preuzimanje ako je već unutar zakazanog vremena za preuzimanje. U tom slučaju molimo kontaktirajte službu za korisnike preko Viber-a & WhatsApp: +381 652 652 381

Dogovoreno Redovno Preuzimanje Pošiljki

Mi redovno imamo dogovoreno preuzimanje, ali danas nema pošiljki (danas ili na određeni datum). Šta uraditi ?

U tom slučaju molimo kontaktirajte službu za korisnike preko Viber-a & WhatsApp: +381 652 652 381

Prevelika - Isuviše teška Pošiljka

Kurir nije mogao preuzeti našu pošiljku jer je prevelika / preteška za vozilo. Šta uraditi?

Ako je vaša pošiljka većih dimenzija ili preteška:

· Možda će trebati posebno organizovati preuzimanje i drugo vozilo.

· U tom slučaju molimo kontaktirajte službu za korisnike preko Viber-a & WhatsApp: +381 652 652 381